reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Kollárová

Zuzana Kollárová

Bloger 
  • Počet článkov:  96
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Možno nemôžeš urobiť niečo pre každého, no vždy môžeš urobiť niečo pre niekoho!" Zoznam autorových rubrík:  Odkazy pre...SúkromnéBalzam na dušu (aj z kníh)Moje básničkovanieNezaradenéRôzneNice pictures

reklama

Moje básničkovanie

len zopár slov I.

Zuzana Kollárová

len zopár slov I.

  • 17. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 438x
  • 2
tak umiera...

Zuzana Kollárová

tak umiera...

  • 16. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 401x
  • 0
klíčenie

Zuzana Kollárová

klíčenie

nemyslím na dobré,ani na zlé...

  • 18. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 458x
  • 2
hranie sa

Zuzana Kollárová

hranie sa

neviem...

  • 1. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 585x
  • 0
zimná rozprávka

Zuzana Kollárová

zimná rozprávka

dve tváre bielej kráľovnej...

  • 9. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 537x
  • 1
reklama
polnočné pohľady do zrkadla

Zuzana Kollárová

polnočné pohľady do zrkadla

chceš sa dotknúť mojej kože...

  • 27. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 622x
  • 1
rátanie po čase

Zuzana Kollárová

rátanie po čase

pozorovať dvoch...

  • 11. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 587x
  • 1
sníval sa mi sen

Zuzana Kollárová

sníval sa mi sen

sníval sa mi sen, mával si mi z diaľky...

  • 3. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 602x
  • 0
o pár dní príde...

Zuzana Kollárová

o pár dní príde...

závan jesennej, vlhkosti chladné slnečno, zubaté teplo

  • 18. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 880x
  • 7
Minipoézia

Zuzana Kollárová

Minipoézia

...zopár slov, zopár veršíkov, krátke...nové i oprášené...

  • 21. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 683x
  • 6
reklama
Bezmenná báseň po dlhej dobe II.

Zuzana Kollárová

Bezmenná báseň po dlhej dobe II.

Hľadám si svoju cestu...

  • 5. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 554x
  • 0
V polosne, či v polobdení

Zuzana Kollárová

V polosne, či v polobdení

V polosne, či v polobdení, vtedy sa svet celkom zmení...

  • 2. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 661x
  • 0
Niekto, niekde...

Zuzana Kollárová

Niekto, niekde...

Svetlo z lampy padá...

  • 26. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 770x
  • 4
Bezmenná báseň po dlhej dobe I.

Zuzana Kollárová

Bezmenná báseň po dlhej dobe I.

Cítim sa tak na pomedzí  Neviem kam vlastne patriť...

  • 14. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 619x
  • 11
Je to ako príbeh... II.

Zuzana Kollárová

Je to ako príbeh... II.

...Ján Kostra - Chuť po bozkoch...večná téma...i dnešná realita nejedného z nás...

  • 11. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 887x
  • 4
reklama
Je to ako príbeh…

Zuzana Kollárová

Je to ako príbeh…

…niekedy už neviem, čo si mám myslieť, alebo čo povedať…akoby mi tento pocit potom viedol ruku, až siahnem po knihe. Milujem knihy…nejakú otvorím a hneď viem, čo si myslím a čo mám povedať…niekedy je moja myseľ a duša ukrytá tam na tých bielych stránkach…

  • 10. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 701x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu