reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Kollárová

Zuzana Kollárová

Bloger 
  • Počet článkov:  96
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Možno nemôžeš urobiť niečo pre každého, no vždy môžeš urobiť niečo pre niekoho!" Zoznam autorových rubrík:  Odkazy pre...SúkromnéBalzam na dušu (aj z kníh)Moje básničkovanieNezaradenéRôzneNice pictures

reklama

Rôzne

Potrebujem novú kuchyňu...

Zuzana Kollárová

Potrebujem novú kuchyňu...

... a keďže som dostala do poštovej schránky reklamný letáčik jedného nemenovaného nábytkového obchodného domu , vybrala som sa do okolia Topoľčian splniť si svoj sen.

  • 30. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Už útočia aj z východu...

Zuzana Kollárová

Už útočia aj z východu...

...zrejme už bolo dosť všetkých tých moderných príbehov z teplých krajín Južnej Ameriky...

  • 7. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Koľko ľudí máme v sebe...???

Zuzana Kollárová

Koľko ľudí máme v sebe...???

Napadlo ma to len nedávno, po jednom milom dni plnom rôznych ľudí…koho všetkého som stretla, s kým som sa rozprávala, čo som pri tom cítila…Vieme koľko ľudí máme v sebe?

  • 4. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu